2011. május 23., hétfő

Keresztelő

Egy keresztelő önmagában is fontos esemény, de nekünk még érdekesebb lett attól, hogy bő egy héttel korábban megtudtuk, hogy a május 22.én tartandó istentiszteletet ahol a Málnát a keresztvíz alá teszik a keresztszülők , felveszi a Duna tv!
Egyébként  is kiöltözik az ember a templomba , de így ,meg hogy a Keri nagyon szép keresztelő ruhát vett a Málnának, így mindenki új ruhát kapott az ünnepségre.
Málnácska keresztelő ruhája

Azt gondoltam, hogyha reggel 5kor nekiállok készülődni, akkor biztosan elkészülök fél 11re mert a  tv felvétel miatt olyan mázlisták, vagyunk, hogy nem 9kor hanem 11kor kezdődik az istentisztelet, persze nekem ez az idő is kevés volt, mert hol Málnát etettem hol vasaltam , hol öltöztettem , hol krumplit szűrtem ,hol meg sminkeltem aztán megint szoptattam , és hajat vasaltam ,és én öltöztem  ééééés 10:30 de hol a harisnyám????????????Mindent raktam? ,cumit, pedig nem cumizik,vizet pedig nem iszik, de azt gondoltam, hogy teljesen jól lakattam biztosan végigalussza a  ceremóniát, nem így történt, mire ki kellett állni az úr asztala elé fogadalom tételre, addigra már úgy fészkelődött nálam is ,de aztán a keresztapjánál is, aki cumit szeretett volna , de otthagytam a padba:-(, nagy nehezen megtörtént a keresztelés és én az első adandó alkalommal kiszöktem a templomból ,kezemben a  Málnával, és kint fejbe vágott a 38 fok, ami a fekete autóban a napon 60nak érződött , de elvezettem haza, kezemben a kislánykámmal, beértünk a lakásban 12óra 8 perc , te jó ég................. mindjárt vége az istentiszteletnek,és  elindulnak haza az üres hordozóval ,öltönybe az Atiék,amitől tiszta mérges lesz:-( a  Pannikáék is elmennek haza a Zalánért, meg a Mamiért,én itthon próbálom megetettni a Málnát, és  nem fog készülni fénykép a templom előtt, hamár bent nem lehetett a tv miatt.
Málnácska nem bizonyult túl éhesnek ,így visszaindultunk a templomhoz, ahol éppen akkor jött ki a családom , és tudtunk készíteni képeket,majd teszek is fel  ide , de miután a Pannikáék gépével lett fényképezve, még nekem nincs  .
Hazaérkezés után ,terítés következett, rózsaszín, csajos, a két lányomnak:-)
A leves tejszínes málnaleves:-), utána köröm és csülök pöri lett volna, ha meg nem buggyan, de pácoltam be tarját is ,a grillre , és következett a szülinaposok ünneplése tortával, amiben nem volt hiány ,ezzel lehetett jóllakni , akinek kevés volt az ebéd:-) nekem:-))))
Lili tortája:-)




Keresztelő torta



Tomi Rékás tortája


Tortázás közben eleredt a májusi zápor, ennél már csak jobb jöhet:-) 
Megnyugodott az esőtől a Málna , akit eddig a babakocsiba ringattunk, és lehúzott 5 óra alvást!
Közben a keriék is elmentek , mert a Zalán már fáradt volt , mi meg neki láttunk a romok eltakarításának,
Bepakoltunk mindent , az apa mosogatott , mi a Lilivel tortát daraboltunk, hogy beférjen a hűtőbe, és megbeszéltük, hogy visz az osztálytársainak, mert ennyi tortával nem bírunk el!
Jól elfáradtam és még jobban kimerültem, ebben a hajcihőben, de remélem megérte, 
majd vasárnap megnézzük a Duna tv-n:-)




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése