2016. december 30., péntek

Bárányhimlő

Egyáltalán nem szerettem volna , hogy elkapja Málna a himlőt , viszont az összes csoport társa az oviban adta egymásnak a pöttyöket így nagy esélyünk volt rá ,- főleg miután hétfőn enyhébb kötőhártya gyulladásra ébredtünk- , hogy  elkapjuk .
Meg is történt csütörtök reggelre ,egy - két gyanús pötty volt , a pociján és a nyakán .
Hurrá !!! azért  elvittem az oviba , mert kirándulni mentek  annyira várta , hogy menjenek a Duna partra .
Mire fél 12 re visszaértek addigra teljesen nyilván való volt , a 2 pöttyből 5 lett :(
Nagyon nem hiányzott , hogy beteg legyen , a tesója holnap lesz 18 éves, meg lepi bulival készülök :), nem tudom , hogy oldom meg , hogy egy beteg nyűgős gyerkőcöt kivigyek az epresbe díszíteni, vagy kinek tudnám oda adni így .
De mégis támad egy ötletem, Karoláék is bárányhimlővel otthon vannak Bellával , felhívtam , hogy átvihetem e 1-2 órára , mivel azt mondta szivesen látja, így péntek reggeli után oda vittem .
Addigra a Lilit szülinapjára már egy szelet tortával megköszöntöttem


Viszonylag gyorsan kész lett a díszítés , segítségemre volt  Sziszi , így tényleg  2 óra múlva már érkeztem is a Málnáért vissza a Karoláékhoz , ahol nagyon jól elvolt Ádámmal és Bellával.
Nem volt különösebben nyűgős vagy rossz kedvű, de a pöttyök azért vizkedtek hintőporoztuk , hogy ne legyen egy sem elkaparva .
Ügyesen megoldotta a vakarózást ugyanis a felsőjét forgatta magán, nem a kezével kapargatta a himlőjét .
A buli helyszín 

Kis betegem és a 18 évesem barátnőivel 
Másnapra 38.5 C láz és  még több pötty  mindenhol ,....éjszakai felsírás , hogy" biztos már vérzik is a punim"  , kamillával tudtam egy kicsit hűteni az égő érzést ,  majd harmadnap az arcán is még több pötty volt , egyik hintőporozás alkalmával 200 pöttyöt számoltunk , de ez persze nem pontos adat , inkább csak , hogy ilyen sok volt , ami  vizkedett ,  , tudtam, hogy nem akartam,ezt a bárányhimlőt  de 5 nap után  , már nem volt olyan rossz , de több mint  2 hétig nem tudtam megfürdetni sokáig , voltak rajta a pöttyök, és 1-1 meg is maradt amit sajnos alvások alatt tudott elvakarni ........




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése