2013. március 25., hétfő

Második szülinap és névnap

Szülinapozást nővéremékkel és a mamival  együtt ünnepeltük, valahogy elfogyott a család,  nagyszülők nélkül maradtunk , Mikus mama különféle kifogásokkal, de leginkább pénz  hiányában nem jön , édesapám, meg csak a maga kis életét éli ! 
Előző nap, apától kapott "átváltoztatjuk" ajándéka után,              


a Lilikémnek volt jótékonysági estje a suliban amire nagyon szép képet rajzolt,    
              állandó büfés személyzet vagyok, pont az előadásukra ami egy vers  Romhányi József : Focimeccs  címmel, viccesen eljátszotta az osztály a focimeccset ,arra le tudtam menni az aulába  , viszont    végtelenül sajnálom, de lemaradtam az árverés részéről és melyen 1000 forintért vitték el a képet, adtam volna érte többet , ha ott lettem volna, hiszen jótékonysági est , de ezt már sirathatom  most is összeszorul a szívem, ha eszembe jut, hogy lemaradtam :(, pedig , hogy készültem és ott is voltam, és még apa is segített ebben, mert már reggel elmentünk pestre bevásárlással kezdtük, aztán smink , frizura és hazafele , még egy kis ruhavásárlás is belefért,  itthon voltunk fél 4 előtt,aztán 4kor már a gimibe, és csak este 9 körül jöttem haza addig a Málna apával volt  ! Épségben túlélte mindkettő a napot! Miután megfürdettem és leraktam aludni a Málnát , nekiálltam a holnapi vendégség előkészületeinek! Tortákat készítettem az egyik a Kinder buenó torta volt a másik egy újdonság , de mivel a recept nem volt ördöndős így kipróbáltam a Túró rudi torta gazdagon címűt, ami / Most már leírhatom, a leghamarabb elfogyott, az 5 torta közül/ nagyon finomra sikerült , közben a boléhoz a gyümölcsöket is feldaraboltam és összeöntöttem a borral, mert megleptem magam szülinapomra egy kristály bólés készlettel, ami áll egy nagy bólés tálból és 10 pohárból , ez a boltba úgy 80.000 forintba kerülne , de rátaláltam a vaterán 14.000 ért, úgy hogy a Tema parkolójába vettem át , mert az eladó pont jött szombat reggel Kalocsára és útba ejtett minket. Nagyon tetszik örülök neki  
Felirat hozzáadása
Szóval a bólé és torták hütőbe  rakása után egy kis szundika jöhetett volna , ha nem akartam volna nagyon vigyázni a sminkemre , mert azt gondoltam , hogy a hajamat elfekszem,viszont a sminkemet jó lett volna megőrizni, de így hogy éber alvást végeztem , egész jól sikerült még a hajamat is megőriznem , így jöhetett a főzés , csak a hagymával kellett vigyáznom,hogy nehogy síni kezdjek, mert leesnek a győnyőrű, műszempilláim, meg a gőzzel , hogy ne simuljanak ki  a hullámaim   , szóval a  kacsa leves , meg borjú pörköltés a zúza pörkölt után a sajtos csirkemell, és a torták következtek:
előnyalakodás

várjuk a vendégeket

Ajándékok talicskán érkeztek, és Dórás roller is !!!!


Dórás kinder bueno torta

ÁÁÁÁÁÁÁ tortáááám!!!!

A kis 2 évesem:)

Oroszkrém torta szülinapomra apától, és a Málna  csupa virág tortája a Keriéktől

Készítettem Babóca fej pinátát

Összetöröm seprűvel !!!!!!

Húúúúúúúúúúú mennyi édesség!!!!

Dórás babzsákot is vettünk ajándékba, úgy tűnik örül :)

Trambulint is vettünk, de nagyon hideg van sokáig, nem voltunk kint 

Hanem kibontottuk az ajándékokat, közben kiflit is kell enni:)

Rajztábla a Keriéktől a Lili örömére is :)

Ilyen hideg van , hogy még egy nagy rakás hó is leesett ,  már így március végén kezdem unni, a Málna nem!!!!Szeret szánkózni, mint a gyerekek általában, nagyon aranyos kislány alszik még napközben , bár egyre később alszik el este , igazából nem bánom,, reggel meg ismét 9 körül kelltegetem , nem konkrétam felébresztem, csak akkor már nem járunk lábújjhegyen a lakásba , meg nyitva hagyom a szoba ajtót, láthassa világos van felkelhet!
 Mi lesz ha egy hét múlva óra állítás lesz 10 kor fog felébredni? Valamit tennem kellene!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése