2019. december 5., csütörtök

Vicceském

A jó humoráról is írtam az előző bejegyzésbe, erről eszembe jutott egy kis történet amit nem szeretnék elfelejteni, így leírom ide.
Ballószögre járunk minden vasárnap dolgozni, nem egyszerű feladat, de aranyos kis családom mögöttem, mellettem áll.
Amikor végzek a szaunázássál akkor hajmosás  zuhanyozás van. A Málnám miközben beszélgetek egy nénivel, elkérni tőlem a tusfürdő, sampon, balzsamos neszesszert, megkérdezni, melyik micsoda, nem mindíg van magyarul rajta, majd elmegy a zuhanyzni. Ilyenkor utánna szoktam menni, ha elpakoltam, de a néni aki egyedül, nagy szeretett hiányában van, még mindíg mondja beszél hozzám, nem tudom otthagyni.
Málna egyedül a zuhanyzóban, Lili nincs velünk vizsgára  készül. 
Miközben még mindíg beszél hozzám a néni, a Málna jön oda, kérdezem :kész vagy?
Hajbalzsamot is jól kiöblítetted, miközben vizsgálom a haját. 
Ügyes vagy, jól megmostad!!! - mondom neki. 
Mire Ő:
Hajat mosni tudok, szót fogadni nem 😂😂😂

Ilyen kis humor Herold :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése